torstai 4. joulukuuta 2008

Olen pettymys itselleni

En ymmärrä miksi menin pilaamaan huomisen punnituksen. Olen syönyt tänään aivan liikaa. Söin päivällä isot annokset mm. janssoninkiusausta, otin jälkiruokaakin, vanhasta muistista söin lisää heti kotiin päästyäni, ja olen vielä pitkin iltaa hakenut kaapista kinkkua ja monta siivua leipää. Äsken keittiössä juustosiivuja nakertaessani heräsin, tulin koneelle ja kirjoitin ruokailut ylös Kiloklubiin. Vasta tähän loppui syömiset.

Harmittaa. Ärsyttää. VITUTTAA.

Tällä hetkellä vaakaa huutaa lähes 100kg, ja huomenna huudan minä. Mun heikko ja kärsimätön luonteeni ei kestä painon nousua, eikä edes oikeen jumitusta. Oli syyt sitten mitkä vain...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Samassa veneessä. Oma vaaka näytti 100,2, lääkärin vaaka onneksi vähemmän!

Nyt vain täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. Huomenna on parempi päivä.

Tähän asti olen kirjoittanut syömiset muistiin irtopaperille, josta olen tiedot siirtänyt illalla kiloklubiin.

Sain jostain lehdestä ylimääräisen pienen kalenterin. Otan sen tähän käyttöön. Pidän sitä ja kynää aina taskussa ja merkkaan heti muistiin syömiseni.

Lopetan itseni pettämisen. En enää tahallani muista väärin määriä!

Ei ole mitään järkeä hankkia takaisin vaivalla poistettuja kiloja.

Anonyymi kirjoitti...

Älä vielä panikoi. :) Tottakai vaaka näyttää suurempia lukemia kun käyt punnitsemassa itsesi heti syötyäsi.

Olet kuitenkin syönyt tähän asti oikein ja terveellisesti, joten kehosi luultavasti polttaa saamansa suuren ruokamäärän nopeasti. Nopeasti tullut energiamäärä usein palaa kiivaalla vauhdilla mikäli kyse on kertaluontoisesta ja harvoin tapahtuvasta mässyttelystä.

Näin ainakin minulla, paino on yleensä mässyttelyjeni jälkeen palannut takaisin uomiinsa viimeistään parin päivän viiveellä.

Tsemppiä!