tiistai 10. marraskuuta 2009

Calathea ja viina ne yhteen soppii?

Eilinen meni hyvin. Kunnes sain kaverilta takaisin pienen summan rahaa, jolla ostin kaupasta ison pussillisen tacolastuja ja 200g valkohomejuustoa. Niistä + avocadosta ja kuivatuista luumuista sitten loihdin itselleni herkkuillallisen, jonka huuhdoin alas muutamalla lasillisella vodkaa. Hups.

Alkoholi on muuten yksi iso paha. Olen käyttänyt sitä viime kuukausina aivan liikaa. Silloin kun laihduin onnistuneesti, olin jättänyt kaikki alkoholijuomat lähes kokonaan. Nautin punaviiniä vain tarkoin harkituissa tilanteissa ja silloinkin kohtuudella. Nyt juon vähän väliä, enkä niinkään kohtuudella. Rappiolla on vaan niin hyvä olla...

Päivän lenkki:
kävely 9,2km, 100min

2 kommenttia:

Punaruskea kirjoitti...

Jep. Alkoholi ei sovi vartalo-ongelmaiselle. Se on fakta.

Ei ainakaan minulle. Se vie kontrollin pienenä määränäkin. Alan kiertää kaappeja.

Onneksi en pidä oluesta enkä vodkasta. Valitettavasti viinilläkin on tuo huono puoli - vie kaapille, vähintään etsimään juustoa.

Calathea kirjoitti...

Punaruskea: Mä olen onneksi päässyt eroon siitä nuorempana harrastetusta kaljan kittaamisesta. Mutta kalorit ne on on viinissäkin.