tiistai 10. helmikuuta 2009

Kipeilyä

Koko viime viikon oli sellainen tunne, että olen tulossa kipeäksi. Olo on ollut vähän nuhainen ja tukkoinen, ja jonain päivinä mittailin jo kuumetta. Keskiviikkona jätin vesijumpan välistä varmuuden vuoksi.

Vasta eilen oli oikeastaan ensimmäinen normaali päivä, mutta tänään taas aivan outo olo. Illalla on tanssi, jonne aion mennä olosta huolimatta.

Ärsyttää, kun minulla ei ole aiemmin ollut tapana sairastella mitään flunssia tmv. lähes koskaan, mutta tämän laihdutusprojektin aikana olen vähän väliä kipeä tai jotenkin vajaakuntoinen. Luulisi, että asia olisi aivan toisin päin, mutta näin nyt vaan on.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oletkos muuten huomioinut vitamiinit? Ne saattavat jäädä vähälle ja vastustuskyky heikkenee näinollen sairastaminen lisääntyy.

Calathea kirjoitti...

Liian paksu perhoseksi: Olen jo pitkään harkinnut vitamiinipillereiden ostoa, kun kynnet ja hiuksetkin tuntuvat kärsivän. Sitä tämä varmasti onkin - vitamiinienpuutosta.

Anonyymi kirjoitti...

Minulla samanlaiset oireet ja mm. hemoglobiiniarvo laskenut. Tuossa saitkin jo vinkkiä vitamiineista, itse popsin multitabsia päivittäin ja talven aikaan vielä pitäisi d-vitamiinilisät ottaa. Niitä ei oo tullut kyllä otetuksi.